НОВИНИ

Вардуї Батракова, директор ТРК City Mall: "Друзі кажуть, що я за сумісництвом працюю у всіх магазинах торговельно-розважального комплексу"

24.09 2019

ТРК City Mall визнано кращим торговельно-розважальним комплексом в Україні середнього формату, який розташований поза міст-мільйонників. Про те, як ефективно керувати ТРК, вітатися з відвідувачами і добре знати асортимент всіх магазинів – в інтерв'ю з Вардуї Батраковою, директором ТРК City Mall.
"До ТРК City Mall приходять різні відвідувачі, яких ми можемо сегментувати за віком або сферою зайнятості – педагоги, медики, держслужбовці, інженери, юристи, економісти, програмісти, бізнесмени, а також школярі та студенти. Більшість з них – наші постійні клієнти. Ми настільки часто зустрічаємося в City Mall, що вітаємося, робимо один одному компліменти і бажаємо гарного дня. Серед постійних відвідувачів багато сімей з дітьми. А з відкриттям McDonalds і Miniso у нас дуже багато молоді. Особливо - закоханих пар, для яких місцем зустрічі став саме наш торговельно- розважальний компл екс», - розповідає Вардуї.
Зовсім нещодавно відкрився McDonalds в новому форматі, з терміналами для замовлень і формою обслуговування як у повноцінних ресторанах, з офіціантами. Всі представлені на фудкорті ТРК City Mall ресторани пропонують сезонні страви, десерти, бургери.
"Часто можна спостерігати яскраву фуд-традицію, коли мами з дітками здійснюють покупки, а тата чекають на них на фудкорті, замовивши їхні улюблені страви. Адже шопінг завжди закінчується смачним обідом або вечерею на фудкорті", - ділитися Вардуї своїми спостереженнями. На позиції директора ТРК City Mall вона працює понад 5 років. І щороку помічає, як в торговельно- розважальному комплексі з'являються нові поведінкові переваги і традиції. З останніх трендів в 2019 року – покупці все частіше залишають відгуки і коментарі в соціальних мережах, рекомендують бренди і заклади, а також стають топовими шанувальниками ТРК City Mall в діджиталі. Вардуї радить, прийшовши до City Mall, спочатку пройти повне коло по всіх магазинах, ознайомитися з пропозиціями, приміряти і тільки тоді приймати остаточне рішення про купівлю. Хоча, виходячи з досвіду, вдалий шопінг - коли побачиш вподобану річ, відразу її купуєш.
"В ТРК City Mall мені подобається все – продавці, відвідувачі, магазини, вітрини, бренди і атмосфера в цілому. Свій гардероб і гардероб для всієї родини оновлюю виключно в ТРК City Mall. Тому завжди в курсі всіх нових колекцій, розпродажів та цін. Мої друзі кажуть, що я настільки добре знаю асортимент магазинів, що, можливо, за сумісництвом працюю у всіх магазинах", - з гумором ділитися Вардуї своїми шопінг-хаками.
Сьогодні покупці все більше стежать за новинами ТРК City Mall в Фейсбуці та Інстаграмі, тегають місцезнаходження в торговельному центрі і постять свої фото під час шопінгу. А це означає, що їм теж подобається City Mall як центр покупок і дозвілля.

Дізнавайся першим про розпродажі та новинки! Підписуйся на розсилку!