НОВИНИ

Ненудно в ТРК City Mall: модні аксесуари для настрою і не тільки

13.06 2018

Кожна сучасна людина використовує в своєму житті аксесуари - сумки, парасольки, рукавички, пояси, шарфи, капелюхи, окуляри, ремені, годинники, запальнички, прикраси... Іноді невелика деталь – яскрава сумочка або іміджеві окуляри в чорній оправі – може значно вплинути на образ. І хоча вибір аксесуарів – це справа смаку, проте мода і ринок аксесуарів, що постійно розширюється, суттєво його коригують. Модні експерти також стверджують, що аксесуар – деталь, яка надає настрій і позбавляє від нудьги. 

Люксово з «Люксоптикою»
Крім функції корекції зору або захисту очей від сонячного світла, окуляри все частіше використовуються ще й як модний аксесуар, Більше того, деякі, навіть маючи відмінний зір, використовують окуляри виключно в якості акценту, іміджевої деталі, що підкреслює стиль і доповнює модний look. Таке розширення функціональності значно вплинуло на значення окулярів у житті сучасної людини, а магазини оптики давно вже перетворилися з магазинів для "очкариків" в fashion-студії. Особливо зручно, коли модна оптика знаходиться поруч з брендовими магазинами одягу і взуття. У такому випадку завдання досконалості образу не переходить у розряд довготривалих - придбавши костюм і сукню, відразу ж підібрав відповідні до стилю окуляри.
Саме такий підхід пропонує ТРК City Mall, в числі дев'яти десятків магазинів у якому є і оптика національної мережі "Люксоптика".
Тут можна придбати будь-які види коригувальних лінз (безконтактні, контактні) з різним покриттям, оправи (ободкові, напівободкові, безободкові) на будь-який смак і сонцезахисні окуляри провідних світових брендів: Casta, Gucci, Dolce & Gabbana, Christian Dior, Emporio Armani, Escada, Maxmara, Mars Jacobs, Polaroid, Prada, Puma та інших. 
Брендові аксесуари реалізуються за допомогою дисконтної програми та зі знижками від 30 до 70%.
- В сонцезахисних окулярах, переважно, використовуються пластикові лінзи, які більш легкі і слугують довше. За показником світлопроникності скляні та пластикові лінзи ідентичні (до 99%), - пояснює продавець-консультант Юлія.
За її словами, популярністю у клієнтів «Люксоптики» користуються лінзи сірого, коричневого, синього кольорів. 
В асортименті – найрізноманітніші моделі сонцезахисних окулярів – класичні, вайфарери, градієнти, окуляри спорт, гранди, тішейди, котяче око, лисички... Тому підбір аксесуар з урахуванням форми обличчя і стилю не завдасть клопоту. 
У разі, якщо «очі розбігаються», можна придбати кілька моделей, як це зробила, наприклад, мешканка Запоріжжя Алла. Вона зізналася, що вже має кілька моделей сонцезахисних окулярів, однак на це літо вирішила урізноманітнити свої аксесуари.
Перед вибором коригуючих окулярів, в «Люксоптиці» пропонують своїм відвідувачам перевірити зір на сучасному професійному обладнанні.
Кваліфікований лікар-офтальмолог проводить діагностику зору, порадить оптимальні засоби для корекції зору і розповість, як правильно стежити за здоров'ям своїх очей і зберегти зір на довгі роки.

  
Стильно з ДЕКА
Наручний годинник сьогодні - необхідний атрибут життя і стильний аксесуар. За допомогою годинника «розставляють акценти» і підкреслюють статус. Хтось воліє мати цілі колекції годинників на всі випадки життя, а хтось колекціонує годинникові бренди. Є такі і серед клієнтів мультибрендингового магазину ДЕКА (ТРК City Mall), який входить до великої мережі магазинів елітних наручних годинників. 
В асортименті представлені європейські (окремо зазначимо швейцарські) і японські годинники популярних брендів. Респектабельні і престижні чоловічі годинники, витончені жіночі з діамантовим розсипом в оригінальній коробці з автопідзаводом стануть прекрасним подарунком для коханих і близьких. Також в ДЕКА представлені інтер'єрні годинники та аксесуари для них. 
Відвідувачів магазину ДЕКА в ТРК City Mall зустрічає Ігор Комаров – продавець-консультант, на руці якого – стильні швейцарські годинники Epos.
Як зазначив Ігор, серце кожного годинника Epos – його механізм. На основі механізмів відомих швейцарських виробників, перетворених годинникарями Epos, народжуються нові годинники, з цікавими функціями і прекрасним художнім оформленням. 
Купити Epos - значить отримати швейцарський годинник найвищої якості за доступними цінами в Україні, каже Ігор.
Розуміючись на годинниках, він часто приходить на допомогу клієнтам. Кожному, хто потрапляє в магазин ДЕКА вперше, дають можливість роздивитися, вивчити вміст вітрин, і тільки після цього підуть навідні запитання, які допоможуть продавцю-консультанту визначити бажання клієнта, а клієнту – його реалізувати.
Більше тисячі моделей годин наймодніших європейських і японських брендів (Casio g – shock, Casio baby-g, Rado, Epos, Atlantik, Tissot, Diesel, Christina, Anne Klein, Michael Kors Longines...) привертають увагу потенційних покупців сучасним дизайном і вдосконаленим функціоналом.
І перше, що визначає вибір клієнта – це стиль. В магазині ДЕКА представлені всі стилі – класичні, спортивні та fashion.
Класичні моделі наручних годинників відрізняються витонченістю, вишуканістю та елегантністю. Їм віддають перевагу чоловіки середнього і старшого віку.
Спортивні моделі годинників вибирають в ДЕКА клієнти, що ведуть активний спосіб життя, і молодь. Циферблат таких годинників оснащений таймером, календарем, тахометром і іншими функціями. Годинник має високу ступінь захисту від води (WM>100) та  є протиударним. 
Деякі бренди пропонують поєднання двох вищеописаних моделей, що ідеально підходить для практичних людей.
Стилю fashion віддає перевагу молодь. Оригінальність дизайну і багатофункціональність відповідають запитам сучасної молоді.
В магазині DЕКА є електронні, кварцові і механічні годинники. 
Механічні відрізняються довговічністю і зручністю установки часу. Для чоловіків годинник зі складною механічної начинкою підкреслює статус і стиль свого власника.
Електронні механізми працюють в годинниках зі стрілками і з РК індикацією. В таких годинниках, зазвичай, є велика кількість функцій. Електронний механізм ударостійкий, витримує сильний тиск і перепади температури. Такий годинник відмінно підходить для чоловіків, що ведуть спортивний спосіб життя.
Також, при виборі годинника, клієнти звертають увагу на корпус годинника. Переважно в моделях використані металеві корпуси, проте є і кераміка. Наприклад, швейцарська марка Rado представляє колекцію чоловічих і жіночих швейцарських годинників класу люкс, корпуси яких керамічні з додаванням металу.
Здійснювати покупку годинника в ДЕКА не тільки корисно, але й приємно, адже до обраної моделі годинника тут можуть подарувати ще один стильний аксесуар.
  
Вишукано в «Срібна країна»
 Який би маршрут подорожі у ТРК City Mall не обрали жителі Запоріжжя, пройти повз вітрини-острівці «Срібної країни» не вдасться. І причина не тільки в тому, що вони розміщені в холі, але і в тому, що саме тут можна вибрати вдалий подарунок коханій, коханому, дітям або самому собі. 
На початку 2018 року мільйони українців стали свідками запуску нового бренду «Срібна Країна». Вже сьогодні ювелірна мережа налічує десятки магазинів в найбільших містах України, а також інтернет-магазин sribnakraina.com. 
Попит на ювелірні вироби бренду зростає. По-перше, срібло – благородний метал, який характеризується аристократичністю, вишуканістю і стриманістю, завдяки чому ювелірні прикраси з нього виглядають надзвичайно привабливо. 
По-друге, в асортименті бренду «Срібна країна» срібло представлене величезною різноманітністю виробів: сережки, обручки, підвіски, браслети, ланцюжки, столове срібло, ікони, прикраси з дорогоцінним та напівдорогоцінним камінням, надзвичайної краси запонки, затискачі, годинники та інші функціональні аксесуари.
Не відходячи від вітрини, з різних виробів можна скласти колекцію прикрас. Крім того, бренд періодично випускає колекційні прикраси.
Нагадаємо, товари, замовлені через інтернет-магазин, безкоштовно доставляють у відділення «Нової Пошти». Також вподобані вироби, замовлені через інтернет-магазин, можна забрати в обраній роздрібній точці. Крім того, передбачена можливість обміну протягом 14 днів. Гарантією якості є безкоштовне сервісне обслуговування протягом року від дня покупки.
Як відомо, офіційним обличчям бренду стала популярна група Время и Стекло. У першому рекламному ролику для компанії Надя Дорофєєва та Позитив представили стильні образи з прикрасами бренду. 
В рамках співпраці розроблена ексклюзивна лінійка срібних прикрас від Время и Стекло та бренду «Срібна Країна», а першими виробами з колекції стали стильні срібні браслети DoDo і Positiff.

Джерело: https://www.061.ua/news/2066416