НОВИНИ

Що робить ТРК City Mall соціальним простором для відвідувачів

23.05 2019

Вардуі Батракова, директор City Mall, ділиться власним досвідом покращення customer experience та підсилення ТРК як соціального простору

Головний меседж City Mall у 2018 році — «Впевнений шопінг. Коли ти знаєш, що обираєш», тому медійні проекти ТРК мали за мету давати відвідувачам корисну інформацію про товари в магазинах. У В2С комунікаціях з покупцями на медійних ресурсах ТРК обговорювали правила складання шопінг-листів, smart-ідеї для подарунків, дитячі тренди в одязі, модні кольори, улюблені бренди. А в січні 2019-го на Facebook-сторінці City Mall запустили нову шопінг-опцію — віртуальний каталог товарів, який має допомогти відвідувачам планувати покупки онлайн і приходити в магазин з готовим рішенням.
«Ви можете рекламувати товар по всій країні, але якщо його немає в конкретному магазині, ефективність реклами і конверсія дорівнюють нулю. Ми запустили проект онлайн-каталогу на Facebook-сторінці City Mall, який дозволяє нашим партнерам напряму комунікувати з відвідувачами, які підписані на сторінку, розуміти їх реакцію та вподобання» — коментує Вардуі Батракова.
Онлайн-каталог City Mall — це також спосіб замінити стандартні макети про товари орендарів у соціальних мережах на оригінальніший контент. Анімовані картинки виглядають органічно на фоні власних публікацій ТРК і дозволяють показати більше новинок колекції в одному пості.
Ще одна новинка, яка скоро з’явиться в City Mall — кабінет орендаря — платформа для оптимізації бізнес-процесів та ефективної комунікації з партнерами.

Протягом року команда City Mall продовжувала розвивати ТРК як соціальний простір. Так з’явились проекти «Do you speak English in City Mall» та «Крафтове Запоріжжя». Згідно з результатами опитувань, саме на ці формати був найбільший запит у відвідувачів ТРК.

«Do you speak English in City Mall» — освітній проект директорки місцевої школи іноземних мов, який допомагав гостям ТРК підтягнути англійську. Проект тривав близько двох місяців, заняття проводили двічі на тиждень у вечірній час. Для вивчення обирали теми: у кафе, готелі, аеропорті, у магазині, шопінг.

«Крафтове Запоріжжя» — серія тематичних ярмарків від крафтових виробників у City Mall.
Щоб розвивати тренд екологічності в Запоріжжі, на території ТРК вмонтували спеціальні баки для сміття — окремі для паперу, пластику та скла, невідсортованих відходів. У City Mall зазначають: це тестовий проект, який перевіряє соціальну та екологічну позицію клієнтів ТРК.
City Mall — активний соціальний і медійний простір для шопінгу та дозвілля. Ми прагнемо щоразу вигадати щось нове й захопливе і водночас розвивати наші традиції — обов’язково торт на День народження, ярмарок «Крафтове Запоріжжя» та Family Day. У комунікаціях — продавці магазинів і покупці вже знають, що у них можуть брати інтерв’ю, їм це подобається. «Треті особи», а це представники шкіл і тематичних клубів, впевнені: якщо вони запропонують цікаву ідею, то зможуть провести у нас захід. Цього року ми розробили яскраві макети для анонсів, які більше привертають увагу. Наша позиція — non-stop інновації, а місія — підвищувати шопінг і соціальну культуру в Запоріжжі, — підсумувала Вардуї Батракова, директор City Mall.
Джерело: http://mallsclub.com