НОВИНИ

7 років соціального простору ТРК City Mall

07.05 2018

У цьому році на семиріччя в ТРК City Mall зробили ставку на драйв і молодіжне настрій – ритми в DJ стилі, креативний street art і змагання на скейтборді. В результаті вийшло свято для всієї родини, де кожен брав участь в улюблених активностях. 

«Сьогодні простір торговельно-розважального комплексу одночасно відвідують 5 поколінь – «Silent Generation», «Baby Boomers», «Gen X», мілленіали і «Gen Z». Тому на День народження ТРК City Mall ми вирішили запропонувати гостям трендову концепцію, щоб об'єднати і зарядити позитивом всі покоління. Кращі драйвери для всіх – це спорт, музика та art», - зазначає Вардуї Батракова, директор ТРК City Mall. 

ТРК City Mall висловлює подяку всім учасникам та гостям свята:
•    Ритмічним діджеям DJ battle із Запоріжжя і Дніпра - DJ SPASSKIY, DJ JANE-G, DJ MARTELI, DJ YUBEAT, DJ BORNEO, DJ CRAZYMAN, DJ DINETTO і DJ XANAX; 
•    Творчим колективам та вокалістам - Art-Style, «РОНДО», Артуру Коніну, Кірі Андрієнко, Олександру Коржову і Данилові Соловйову; 

ТРК City Mall вітає переможців різних конкурсів:
•    В DJ battle - DJ JANE-G, під ритмічну музику якої відбулася святкова дискотека;
•    В акції «Зроби покупку на 500 грн та виграй приз» головним переможцем стала Лариса Кочерга, яка виграла iPhone X;
•    У скейтборд-змаганнях – перемогли Віктор Колосніченко, Ернест Кіпоренко і Антон Дейнеко. 

На головній сцені ТРК City Mall розігрувалися спеціальні святкові призи від магазинів PILKA, 925*, Atlantic, Antonio Biaggi, «Срібна країна», Fissman, «Будинок іграшок», ДЕКА, «Аптека доброго дня», «Твій подарунок», BeautyProf. Головний партнер свята – магазин «Алло». 

Спеціальні партнери свята, на Дні народження ТРК City Mall – «Вокальна студія Art-Style», «Танцювальна студія «РОНДО», Асоціація скейтбордингу України, Федерація баскетболу Запорізької області, Департамент молоді і спорту міста Запоріжжя, «Школа діджеїнгу «DJ Room ZP». 
«На Дні народження ТРК City Mall ми надали можливість нашим партнерам, як магазинам, так і суспільно-тематичним організаціям, привернути увагу жителів Запоріжжя до спорту, музики, ритму, розкрити свої таланти і показати конкурентні переваги бренду. Тому що соціальний простір торговельно-розважального комплексу дозволяє об'єднати всі покоління, всю сім'ю в різних sport-art-music активностях і безпосередньо спілкуватися з брендами, отримуючи емоції і досвід під час приємного дозвілля разом з ТРК City Mall», - зазначає Олена Обухівська, PR менеджер ТРК City Mall.