НОВИНИ

5 аргументів на користь хітів покупок

27.02 2019

Шопінг моє приносити задоволення. І не важливо, чи переглядати товари в каталозі на фейсбуці, чи отримувати консультації продавців в магазині. В ТРК City Mall пропонують 5 аргументів на користь хітів покупок, тобто тих товарів, на яких існує найбільший попит.
По-перше, якщо товар, а це може бути лялька у магазині «Будинок іграшок», сукня від befree  чи кросівки від New Balance, сподобався покупцям, вони рекомендують його іншим.
По-друге, хіт передбачає тренд. Адже завойована популярність серед споживачів вказує, що споживачі самі формують тренди.
По-третє, хітові товари є актуальними, якісними, потрібними.  Адже те, що «не прижилося», більшість не купує.
По-четверте, вони подобаються більшості. І хоч про смаки не сперечаються, все ж таки є загальна лінія споживацьких симпатій.
По-п’яте, якщо комусь не подобаються хіти. Або хтось хоче для себе переконатись – то на сторінці ТРК City Mall у фейсбуці є каталог товарів, які вже стали хітами. Однак перевага ще у тому, що кожен покупець сам може створити собі хіт того, що подобається.